Implementatie en inrichting van AFAS Profit
Procesoptimalisatie AFAS Insite waaronder inrichting digitale workflows en signalen
Applicatiebeheer van autorisaties en workflows
Bouwen van InSite en/of OutSite met oog voor uw huisstijl en layout
Implementatie en inrichting van AFAS Profit
Procesoptimalisatie AFAS Insite waaronder inrichting digitale workflows en signalen
Applicatiebeheer van autorisaties en workflows
Bouwen van InSite en/of OutSite met oog voor uw huisstijl en layout
Inrichting van Employee Self Service (ESS), Manager Self Service (MSS) en Sollicitanten Self Service (SSS)
Bouwen maatwerkrapportages toegespitst op uw informatiebehoeften
Toetsing en aanpassing AFAS Profit omgeving op Privacywetgeving
Wij werken als Dynamiek al een aantal jaar naar tevredenheid samen met AK+. Onze eigen salarisadministrateur heeft korte lijntjes met de medewerkers van AK+. De deskundigheid en reactiesnelheid van de medewerkers is hoog.
Samen met AK+ hebben we de afgelopen jaren gewerkt aan verschillende innovaties. Dit hebben we projectmatig aangepakt vanuit een multidisciplinair team (ontwikkelaars, inhoudelijke deskundigen en gebruikers). Samen hebben we veel geleerd. Dit heeft geresulteerd in een optimalisatie van AFAS voor zowel de medewerkers, HR en AK+. Kortom iedereen blij!
Toch zijn we nog niet klaar. We blijven bezig met de optimalisatie om de administratieve lasten te verminderen, samen met AK+.
Manager HR
Dynamiek Scholengroep
Naast dat we AK+ al jaren kennen als een betrouwbare, deskundige en pro-actieve gesprekspartner, hebben we de afgelopen maanden ze ook leren kennen als een meedenkend en meewerkend team. Accuraat, snel en geduldig bouwen ze met ons mee aan onze nieuwe omgeving in AFAS. Door de inzet van AK+ voelen we ons gerust tijdens het implementatietraject. Een groot compliment voor jullie allemaal!
Eind 2016 zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe partner voor met name de ondersteuning bij de maandafsluitingen. Een partner die ons helpt met het uitvoeren van salariscontroles, het klaarzetten van de salarisbetalingen en de gegevens aanlevering aan instanties (zoals belastingdienst en ABP). Ik ben in contact gekomen met Jos de Kleijne van AK+. Jos begreep waar onze behoeftes lagen. Een overeenkomst volgde snel.
Inmiddels heeft de Dommelgroep een duurzame relatie opgebouwd met AK+. Wij zien AK+ als een zeer betrouwbare en kundige partner. Een partner die haar afspraken nakomt, goed bereikbaar is, meedenkt in kansen en mogelijkheden en tegelijkertijd realistisch is. Kortom, AK+ levert kwaliteit!
In de afgelopen jaren zijn we meer diensten gaan afnemen. AK+ ondersteunt ons, naast de maandafsluiting, ook bij het oplossen van vaak technisch complexe fiscale of salarisspecifieke vraagstukken. Daarnaast helpt AK+ ons met inrichting van onze AFAS-omgeving. AK+ ondersteunt ons naar grote tevredenheid. Voor ons aanleiding om deze duurzame samenwerking nog lang voort te zetten!
waarden en visie?